Aktualności

02 czerwca 2017 13:34 | Aktualności

Wycieczka Koła Misyjnego w SP Ciasna 18.05.2017r.

Koło Misyjne działające przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Ciasnej zorganizowało w dniu 18.05.2017r. wycieczkę, w której wzięło udział 27 uczniów, 4 rodziców oraz 3 opiekunów.

Pierwszym punktem naszego wyjazdu było lotnisko w Pyrzowicach. Uczniowie mieli okazję zapoznać się z procedurą odprawy pasażerów oraz bagażu, obserwowali samoloty na płycie lotniska.

Następnie udaliśmy się na platformę widokową, gdzie powitał nas wójt Ożarowic i opowiedział historię lotniska w Pyrzowicach. Wspólnie obejrzeliśmy startujące i lądujące samoloty oraz Ośrodek Sportowy i bardzo nowoczesne Gimnazjum w tej miejscowości.

Następnym punktem wycieczki było Sanktuarium Matki Boskiej w Mrzygłodzie, po którym oprowadził nas ks. Jacek Gancarek.

Uczestniczyliśmy również w Mszy Św. odprawianej przez Ojca Jerzego.

Mile spędziliśmy czas w ogrodzie przy sanktuarium, gdzie poczęstowano nas herbatą i ciasteczkami.

Z Mrzygłodu udaliśmy się do Olsztyna koło Częstochowy, gdzie zwiedziliśmy ruiny zamku, po których oprowadzała nas pani przewodnik.

Do Ciasnej wróciliśmy o godz. 20.00. Bardzo dziękujemy Ojcu Jerzemu oraz rodzicom, którzy towarzyszyli nam podczas wycieczki.