Aktualności

21 sierpnia 2018 14:21 | Aktualności

Informacja Starostwa Powiatowego w Lublińcu

Od dnia 10 września 2018 roku sprawy związane z prawami jazdy będą realizowane w nowym pomieszczeniu.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 10 września 2018 roku sprawy związane z prawami jazdy będą realizowane przez Wydział Komunikacji, Drogownictwa i Transportu w pokoju 08 (poziom 0). Nr kontaktowy - 34/351-05-12.

Równocześnie informujemy, że całość spraw związanych z rejestracją pojazdu (m.in. rejestracja pojazdów nowych i używanych, odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, zgłoszenie zbycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu, dokonanie wpisów do dowodów rejestracyjnych) będzie realizowana przy stanowiskach pracy w pokoju 03 (poziom 0). 
Nr kontaktowy – 34/351-05-16.

Przypominamy także, że przy załatwianiu spraw z zakresu rejestracji pojazdów istnieje możliwość telefonicznego umówienia się celem dokonania odpowiednych czynności na konkretny termin – nr tel. 34/351-05-23.

Informujemy także, że od września 2018 roku sprawy naszych petentów z zakresu rejestracji pojazdów i praw jazdy załatwiane będą przez Wydział Komunikacji, Drogownictwa i Transportu w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 7:30 – 15:00, natomiast 
w środy w godzinach 7:30 – 16:30.


Z poważaniem
Renata Baron
Inspektor w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu
Tel.: +48 (34) 351 05 00 wew. 531
e-mail: wk@lubliniec.starostwo.gov.pl
WWW: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

 

Przeczytano: 174 razy. Wydrukuj|Do góry

Realizacja: IDcom-jst.pl