Aktualności

11 czerwca 2019 11:08 | Aktualności

Wycieczka do Wisły Zborowskie

W dniach 28-31.2019 odbyła się wycieczka szkolna SP w Zborowskiem do Wisły. Wyjechaliśmy autobusem we wtorek o godz.8.30 . Po przyjeździe na miejsce zakwaterowaliśmy się w miejscu noclegowym "U Fojta". Następnie pojechaliśmy do Wisły i zwiedziliśmy Galerię Adama Małysza i poszliśmy do centrum miasta. W środę zwiedziliśmy chatę Kawuloka, odwiedziliśmy Koniaków i zaliczyliśmy punkt widokowy Ochodzitej, gdzie podziwialiśmy piękną panoramę Beskid. Byliśmy też w Parku Wodnym "Zagroń". W czwartek dotarliśmy do Szczyrku i wjechaliśmy kolejką linową na Skrzyczne. Wypiliśmy herbatę w schronisku i mimo niesprzyjających warunków pogodowych przeszliśmy szlakiem do Malinowej Skały, a następnie przełęczą Salmopol i pojechaliśmy na skocznię Adama Małysza. W ostatnim dniu zwiedziliśmy Jaworzynkę i poszliśmy na tzw. Trójstyk -punkt styku trzech granic ( Polska- Słowacja-Czechy), gdzie obejrzeliśmy Izbę Pamięci Jerzego Kukuczki. Podczas wycieczki zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc i mieliśmy okazję podziwiać piękne krajobrazy górskie.